Štítky

pondělí 16. září 2013

Red jumpsuit

Tuto krásnou kombinézu jsem viděla na stránkách anglického eshopu Next, kde občas nakouknu. Nu...neodolala jsem a objednala si ji, jen jsem váhala s velikostí mezi anglickou 8 a 10, tyhle velikosti odpovídají českým 36 a 38, nakonec jsem podle tabulek a po uvážení zvolila velikost 10/38 a vyšlo to. Kombinéza je volnější, ale tak akorát, myslím, že upnutá by asi nevypadala dobře, kupodivu nemám velký problém se zapínáním, které je na zádech a většinou ji nosím se širokým černým páskem. Vrchní díl je vypodšívkován. Toto je samozřejmě foceno ještě v teplém létě. Ve skutečnosti vypadá ještě lépe.
Musím opět pochválit rychlost doručení i  zabalení.



že by konečně úsměv


.....jak jste na tom s overaly a kombinézami?


Další post bude zřejmě později než obvykle, jelikož ve čtvrtek odjíždím na prodloužený víkend do Barcelony a už se moc těším

8 komentářů:

  1. Užij si Barcelonu! Ty jsi tak sexy s tím úsměvem a v krásném červeném overalu. Super!

    Usmívej se pokaždé a ani nemusíš mít nový outfit z Anglie :-)

    Je to zase nějaký vychytaný obchod? Už mám 20 párů! Děkuji, vážně, moc si to užívám.

    OdpovědětVymazat
  2. Martino, děkuji za hezký komentář, užiju, plánuju návštěvu Gaudího staveb, španělské jídlo...sangría...a tak dál.....co se týče obchodu, nakoukni, mohu doporučit, rychlé dodání a dobrá kvalita...jsem zvědavá na těch 20párů
    http://cz.nextdirect.com/en/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ty dětské věci! Nádhera.

      Vymazat
    2. Ao, mimo jiné je Next proslulý dětským oblečením, ale mohu v klidu doporučit kousky i pro dospělé

      Vymazat
  3. Vypadáš v tom fantasticky !!!
    Z Nextu pár kousků mám taky, s kvalitou jsem spokojena a na co teda já slyším, je pošta zdarma.
    Těším se na Tvé zážitky z Barcelony, užij si výlet !

    OdpovědětVymazat
  4. Nadherny!!!Sexy a elegantni zaroven. Overalky miluju! Jsou velmi pohodlne...dokud teda clovek nemusi na toaletu:)
    Krasny vikend v Bacrelone preju:)

    CHIC SICILY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, užila jsem si to nádherně...a jela bych zase, v Barceloně je pořád co objevovat

      Vymazat
  5. Kájo, díky, už jsem doma a bylo prostě úžasně, až trochu utřídím fotky udělám nějaké posty z BRC fotek je teda opravdu hodně...hodně

    OdpovědětVymazat