Štítky

úterý 20. srpna 2013

Beige, brown and white

.......tak trochu zkoušecí post...však uvidíte


Vzhledem k pošmournému počasí jsem si nevzala úplně světlé kalhoty, což jinak činím často, ale byly by vzadu zastříkané...asi neumím chodit, takže to byly starší hnědé, k tomu béžové triko a sako z Manga. To sako jsem okukovala i zkoušela už  v Praze, ale pak jsem říkala, že si ho koupím online a možná i ve slevě. Jenže chyba lávky, sako online nebylo vůbec.....nakonec jsem ho získala pomocí jedné spřátelené a ochotné duše z Arome, jehož jsem členkou.

Sako má zajímavý střih a dobře sedí, zapínání má  jen na takový malý háček a na toto počasí je jak dělané. Na krk jsem si vzala bižu náhrdelník, který jsem kupovala někdy loni v OV a lodičky také z Ostravy, myslím, že v CCC.

Jelikož jsem jen tak v rychlosti vběhla do obchodu, kde jsem se již několikrát fotila a pořád tam byli nějací zákazníci, práskala jsem snímky jak to šlo. No, je to vidět. Pak jsem taky vyzkoušela žluté jeans LEE a byly docela dobré, jen cena 2000kč se mi nelíbila, takže zůstalo jen u vyzkoušení...a při té příležitosti jsem to taky vyblejskla.






ten náhrdelník se k tomu samozřejmě nehodí












A málem bych zapomněla, voněla jsem Tonka Impériale.








4 komentáře:

  1. Ty hnědé ti sluší víc. Ty žluté neodpovídají ceně. Vždy mi přijde, že u barevných cena/výkon nesedí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ty žluté nebyly špatné, jen by to chtělo slevu

      Vymazat
  2. Jasně k té béžově hnědé kombinaci je "likeroidní" Tonka to pravé. Krásný náhrdelník!

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzi, máš pravdu, Tonka je likér, hříšně přitažlivý, ale znáš to, řídím se instinktem ..k tomu samému outfitu někdy TI, někdy Forda a někdy třeba Lutens, podle nálady a rozpoložení

    OdpovědětVymazat