Štítky

pondělí 19. srpna 2013

In blue

Dnes je u nás zase opravdu dusno, takové to před bouří. Prý mají večer bouřky přijít spolu s přívalovými dešti a snad i s kroupami... no na to se netěším, ale je fakt, že malinko by se ovzduší mohlo pročistit.

Takže jsem dnes zvolila lehký oděv,
složený z mých hodně starých šitých kalhot, které jsem měla v úmyslu již několikrát vyhodit. Šila jsem je před mnoha lety a původně byly široké. V podstatě  jsem je pořád nechávala proto, že mají úžasně modrou barvu a ta se mi vždy líbila. Zase jsem je tedy objevila ve skříni a jen je zúžila a vida...budou ještě nějaký ten pátek sloužit  (pokud se do nich pořád vejdu).

Halenka je zakoupená asi před rokem  ve slevách u Marks & Spencer  a boty už znáte jako mé DIY. Náhrdelník je taky už znám..a  ani bych původně neřekla, jak často ho budu nosit.









Zítra bude možná stejný outfit, jen s bílým sakem...

2 komentáře:

  1. Moc se mi líbí ten tmavěmodrý top. Je zajímavě řešený a sluší ti to! Jo a ty úžasný boty! Představ si, že mi přišly dvě levé, ale zatím se po třech dnech neozvali, tak uvidím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nepovídej, dvě levé? To je teda pech, doufám, že to nějak vyřeší. Dnes byl v tom chladnu outfit béžovo hnědý s bílým sakem, snad se ještě podaří vyfotit.

      Vymazat