Štítky

úterý 16. července 2013

Black and white and red



Tak tedy konečně vysvitlo slunce a předpověď počasí na příští dny dává tušit, že by mohlo být opět hezky.
Navazuji na svůj post z polyvore s černo-bílo-červenou  kombinací, jen  outfit není úplně přesný, to ale vůbec nevadí. 

Ráno je přece jen trochu chladno, takže lehké sako se  snese. 
Dnes jsem si vzala bílé kalhoty YVES TANGUY  (u nás ve městě mají svůj obchod, což tedy není vůbec dobré pro peněženku), světle šedé sako opět YT (koupeno ve slevě), červenou halenku, kterou mám už nějaký ten rok (už ani nevím, kde jsem ji koupila),  DIY  lodičky (post zde), náhrdelník je z kamenného obchodu a kabelku Guess. Navoněla jsem se Addictem  (starou verzí, dnes se již prodává verze nová, která voní malinko jinak). Myslím, že vůně k tomu rozhodně patří a dotváří celek.


...myslím, že tahle kombinace se docela povedla, ne? 





na noze vypadají dobře, že?





ten malý čmelák nechtěl pózovat

6 komentářů:

  1. Páni, ty boty jsou bomba! O to větší, že sis je dokázala takhle perfektně předělat.
    To je fajn, že k outfitu nezapomeneš zmínit i vůni:D Já mám ráda i ten nový, voní mi oba, ikdyž na polici je nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z nouze ctnost, na celodenní chození to není, ale ráno do práce a z práce to jde, jen trošku ten okraj tlačí, ale takhle je alespoň vynosím. Vůně k tomu patří, zítra uvidím, jestli to bude Coromandel nebo Eden, bude to ranní dilema. Díky za komentář.

      Vymazat
  2. Moc hezký outfit! Tu kabelku jsem okukovala. Pořád ještě přemýšlím nad psaníčkem. Moc ti to na fotkách sluší, ale určitě se neboj úsměvu a nebuď na veřejnosti nervozní z focení. Je to zábava! I když já jsem to dnes vzdala :-( Samí divní lidé tam na té zahrádce seděli a já potřebovala kvůli novým botám za pět liber stát a ukázat je. Ty tvoje červené jsou super, lepší než původní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, fotí mě většinou švagrová a zábava to teda je, jen najít nějaké příhodné místo je někdy problém, úsměv vyzkouším.

      Vymazat
  3. Tuhle kombinaci mám ráda, je energická, nikdo tě nepřehlídne a nikdy nenudí.
    Boty teda super!
    ...a úsměv prosím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám ráda červenou a nepřehlédnutelnost je účelem.

      Vymazat