Štítky

středa 3. července 2013

Shopping day



Nákupní a relaxační den

V pondělí jsem měla volno, tak mě napadlo zajet si do Ostravy a podívat se na nějaké slevy v Nové Karolině
Počasí bylo příznivé, teplo, ale ne vedro.
Parkuju vždy na štěrkovém prostranství  u staré budovy, která je ještě takovým pozůstatkem po staré Karolině.

Mezi obchody, které pravidelně nevynechám patří například MOHITO, MOTIVI, MANGO (bohužel už v Ostravě není, je zavřené), ODJI...je jich víc, moc často zase nenakupuji v ORSAY - tentokrát bych nakoupila, tyrkysové kalhoty, skvělá barva, slušný střih...jenže měli jen 40 a ta mi byla velká a pak už jen 34 a ta by byla malá...škoda



jak vidno, všude jsou slevy 














tyhle svetříky mě zaujaly, jenže byly dost škrabavé


zkouška svetru

 Co se týče mého outfitu, zvolila jsem pohodlné starší krémové kalhoty, béžové triko, sako v khaki barvě a nízké boty ze Zary. 


HM se celkem zhoršilo v kvalitě oblečení, dá se sice vybrat, ale někdy to mají tak naházené a pomačkané, že ani není chuť se v tom hrabat

no name řetízek a brýle Belstaff
tak tohle tílko z Mohita jsem si nakonec vzala





MOHITO

Což o to, u Steilmanna bych si vybrala, taky v Domě značkové módy, jen to je už cenově poněkud o dost výše, ale ráda se tam jdu podívat i tak...co kdybych narazila na něco ve velké slevě, co "nutně potřebuji"


Později jsem si chtěla dát něco k pití a tak jsem si v Pizza Coloseum  sedla na terasu, je tam příjemné posezení, jen nesmí být přílišné  horko, jelikož je terasa na přímém slunci a mám pocit, že pod těmi slunečníky se to horko jen kumuluje. Dala jsem si nealko coctail, který už jsem tam jednou měla a vím, že je výborný, bylo mi ale hloupé ho fotit. Snad se příště osmělím.

za 249 Kč to jde






Co vy a slevy? Nakupujete rádi ve velkých obchodních centrech?

Žádné komentáře:

Okomentovat