Štítky

středa 17. července 2013

New in.... trousers




Nové kalhoty  z ALMA MÓDA


tak...a to jsem nic nechtěla kupovat a přece jsem koupila kalhoty. Sice jsem je okukovala zběžně už několikrát, ale myslela jsem, že nebude moje velikost nebo spíš, že už mám několikery zelené kalhoty (opět ta zelená obsese) a kupovat další by asi nebylo rozumné. Dnes jsem je ale vyzkoušela a jsou skoro jak ulité, takže jsem odcházela z obchodu opět s taškou. Ale nelituji, barva je zářivá a materiál velice příjemný.  Na svou obhajobu zeleného shopaholismu mohu prohlásit, že
tyhle mají úplně jiný odstín než ty, které už mám.







 Hned mě napadly nějaké kombinace...například s... 


4 komentáře:

  1. To triko je super a krásná barva kalhot.

    OdpovědětVymazat
  2. Jasně že mají jiný odstín. Stejně si zdůvodňuju koupi minimálně 10. laku v klasické, krémové červené:D
    Líbí se mi barva a taky řešení kapes. Těším se na model.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokážu si zdůvodnit každý nákup oblečení, kabelky i vůně, prostě to nutně potřebuju a dělám si radost....co si budem povídat (ty vůně, že?)

      Vymazat