Štítky

úterý 6. srpna 2013

Beige and brown

Člověk neví, co si má v těch vedrech obléci, aby mu bylo alespoň trochu příjemně, bohužel je to skoro nemožné.  Zlatá klimatizace v autě, jezdit z práce hromadnou dopravou musí být to pravé  utrpení.

Fotila jsem opět jen taky narychlo u kamarádky ve Frýdku, v prodejně HIS.
Zítra a pozítří má být ještě tepleji, je-li to vůbec možné...naštěstí u nás v práci máme zatím snesitelně, okna totiž nejsou na slunečnou stranu a jsme v přízemí.

Dnes mám starší krémové kalhoty a hnědé tílko, nové boty, které už byly zmíněny, brýle Belstaff, hodinky Haurex, no name náhrdelník.


Jo a málem bych zapomněla, voním Coromandelem, v horku je úžasný.






 trousers - shop
top - no name
necklace - no name
shoes - shop sunglasses - Belstaff
watch -  Haurex



Co vy a vedra, jak se cítíte, libujete si v podobném počasí nebo hledáte, kam se před horkem schovat?

...zase na druhou stranu, jsou krásné teplé večery, kdy se o víkendu nebo  před ním dá jít posedět někam ven a rozhodně nezmrznete, v pátek nebo sobotu se opět chystám

6 komentářů:

  1. Moc ti to sluší. Máš krásnou postavu. Já nosím šaty, které jsem si ušila právě do horka.

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím, prosím zruš si to ověřování, že nejsem robot, protože tu nechávám vzkaz a někdy se mi nedaří i třikrát to na mobilu špatně zadám. Je to špatně čitelné. Děkuji, opravdu ti nebude chodit spam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, já vůbec nevím, kde to zrušit, to víš, bloggerka začátečnice, ale já na to přijdu....dík za kompliment, haha postava..už to není co to bejvalo

      Vymazat
    2. Tak snad se již povedlo to nastavit

      Vymazat
  3. A k téhle kombinaci si ho (Coromandel) dokážu skvěle představit.
    Jasně, je léto, tak ať je teplo. Nejlépe je mi v šatech nebo sukníc:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V létě bych nejraději nosila i 3 najednou, však víš, že mám samou těžkou letní tonáž a nevím, kterou dřív

      Vymazat