Štítky

sobota 3. srpna 2013

New in...sandals

Den před odjezdem do Prahy jsem potřebovala něco vyřídit v  bance. Náhodou jsem přitom zašla do obuvi a viděla slušné nízké sandály. Byly  v mém čísle a tak jsem je hned vyzkoušela. Seděly jak ulité a taky byly pohodlné. Po zjištění, že jsou ještě  k tomu ve slevě, nebylo co řešit a vzala jsem si je. Absolvovala jsem v nich celou cestu včetně pendolina, dotáhnutí kufru do hotelu (příští post bude z třídenní dovolené v Praze) a půldenního chození po Praze.





2 komentáře:

  1. Gratuluji k úlovku. Někdy se zadaří. Já v Praze bydlím a na Václaváku jsem možná byla někdy v zimě, spíš minulý rok. Ovšem v Palladiu jsem častěji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt, člověk ani nechce nic kupovat, ale ty slevy. V Praze jsem ulovila jedny kalhoty v super slevě a halenku (ta už ve slevě nebyla). Až trochu roztřídím fotky, bude nějaký post.

      Vymazat