Štítky

neděle 4. srpna 2013

New in...powder rose blazer


Nové pudrové sako, ne že bych ho nutně potřebovala, ale nekupte to za polovic. Viselo tam  poslední a čekalo na mě. 

Musím si dát nějaký závazek, že už nepůjdu do žádného obchodu s textilem, maximálně ještě potřebuju nebo spíš by se mi hodně líbily kalhoty v šeříkové barvě. Když to jinak nepůjde a pochybuji, že je seženu, tak se budu pídit po látce.

Ale zpět  k saku, bude se hodit k hodně věcem, mám už takovou úchylku, že vždy, když vidím nějakou látku nebo libovolný kousek oblečení, mám hned zcela jasné představy, k čemu by se to dalo výborně nosit...včetně doplňků.

Sako je zastřeně pudrově růžové (a zatím taky pokrčené), s podšívkou  a má 3/4 rukávy. Velikost je to sice 42 a já běžně nosím 38 nebo 36, to záleží na střihu a také výrobci a právě tento výrobce měl zřejmě italské míry, jelikož  skutečná velikost odpovídá tak asi 38.

Zatím ho asi v žádném outfitu neuvidíte, protože je příliš teplo.

Sako a nějaké ty budoucí  kombinace



























5 komentářů:

  1. Čekalo na Tebe? Nééé, čekalo na mě a Ty jsi mi ho vyfoukla :-D. Ale vážně - je úžasné ♥, barva dokonalá a něžná, střih sexy - co víc si přát? ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, ne, vyfoukla ho mně! Tolik by se mi hodilo. Moje velikost. Je fakt povedené. Super úlovek!

      Vymazat
  2. CHA, počkejte na halenku z Prahy a květované široké kalhoty, které byly slevněné z 1300kč na 259kč

    OdpovědětVymazat
  3. Díky, ve skutečnosti vypadá ještě lépe než na obrázku

    OdpovědětVymazat