Štítky

neděle 11. srpna 2013

New in...from Prague



Při svém třídenním výletu v Praze jsem samozřejmě nevynechala obchody s oděvy, mimo jiné i díky všudypřítomným slevám. Slevy byly snad všude a docela slušné, pak stačí jen mít štěstí na svou velikost a najít věc, která vás osloví.

Stavila jsem se jako obvykle do obchodu Marks & Spencer a to přímo na Václaváku, bylo to po ruce. Ani jsem nic cíleně nehledala a ejhle...v  košíku mi přistály letní ležérní kalhoty slevněné z cca 1300kč na 259kč. Jelikož jsem je měla akorát, jen v pase je trocha volnosti, vzala jsem si je a nelituji. Nosí se báječně, nekrčí se a není v nich horko.





Pak jsem neprozřetelně nakoukla do Domu mody a odnesla si halenku, ovšem za plnou cenu, bude se hodit k bílým i červeným kalhotům. Střih je probraný a sedí mi jak ulitá.





...a co vaše nové úlovky?

7 komentářů:

  1. Hezké a já ulovila v Olomouci růžovou krajkovou sukni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vida, doufám, že to uvidím v nějakém outfitu a taky jsem zvědavá na ty boty for 5liber

      Vymazat
  2. Ta hlaenka je bezva, Tbě tyhle vzory padnou a všimla jsem si, že je ráda používáš ve svých kombinacích,
    Taky mě slevy neminuly. Koupila jsem si pouzdrové šaty v Peek & Clopenburg a 7/8 kalhoty v M&S.

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, Ty jsi zlato, zrušila si to ověřování:) Díky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martina mě na to upozornila, tak se to povedlo...a můžeš taky přidávat nějaké outfity

      Vymazat
    2. Chacha, já jsem sice dobrá figurína:D, ale primárně na tyhle posty nejsem. Ale radost z nich mám, tak nějaké info asi dám:)

      Vymazat
  4. Určitě dej a taky na postavě, tak a mi dnes přišlo sako z Manga, které jsem chtěla koupit v Praze a zaváhala jsem....díky jedné aromačce ho už mám doma a sedí parádně, takže bude v nějakém dalším postu.

    OdpovědětVymazat