Štítky

neděle 28. července 2013

New in...light purple trousers

Kalhoty jsem ušila úplně jednoduché, bez kapes atd. Materiál je tenký, není ale moc splývavý, takže to může vypadat trochu pokrčeně. V horku je dobře nositelný, neměla jsem dojem, že bych se v nich nějak potila.
Fotky jsou spíše takové momentky, fotila jsem to u kamarádky v obchodě, původně jsem myslela, že mě vyfotí ona, ale i přes to, že byla sobota a příšerné horko, každou chvíli přišel nějaký zákazník, takže jsem se nakonec blejskla sama v zrcadle.

Halenka je starší, koupená v kamenném obchodě opět u nás u trhu, v tak horkých dnech mám nejraději podobné dlouhé topy.


....co nosíte v těchto horkých dnech?








2 komentáře:

  1. Kalhoty se povedly! Ty jsi tak hezky štíhlá a vysoká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, štíhlá přiměřeně (jen klamu oděvem haha) a vysoká jsem 168cm.

      Vymazat