Štítky

čtvrtek 11. července 2013

Turquise and white.... indoor


Opět zelená obsese

dnes bylo poněkud chladněji, takže sako od DP se mi ráno hodilo, pak se ještě více zatáhlo a začalo pršet....trochu matoucí počasí na červenec, skoro by se dalo říci, že aprílové...zvolila jsem bílozelený outfit, mimochodem to sako byl výborný kup, je velice dobře kombinovatelné a mimo jiné  ho nosím i k modrým kalhotům.......což mě přivádí k otázce:
"Nosíte zelenou spolu s modrou? Nebo se bojíte dát tyto dvě barvy k sobě dohromady?



Turquise and white...o vůních bude později taky nějaký post


blouse - store
trousers - my work
blazer - dorothyperkins
necklace - vintage Sarah Coventry
watch - Haurex
bag - Guess
shoes - asos

jako obvykle se k focení připletl zvědavý pomocník




2 komentáře:

  1. Tak nakonec to byla aquatická kombinace. Líbí se mi. A kočičák to celé režíruje!
    Jasně, ráda nosím zelenou s modrou. Královsky modrou a do toho tu nejzelenější zelenou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočičák Mondík je tak říkajíc "pomahač", vždy se mi připlete (pomáhá)pod nohy

      Vymazat