Štítky

středa 24. července 2013

New in...suiting... light purple and multicolor

Látky


 Tento post bude o koupi dvou krásných látek za pár korun ve slevě, takže je zcela jasné, že mé blogové jméno odpovídá skutečnosti, opravdu posedlá módou.

Navštívila jsem obchodní dům Prior u nás ve městě, mívají tam často slevy na látky, záclony a podobně. Tam jsem koupila šifon, úplně stačí 60cm a fialkovou látku v blízkém obchůdku a byl to zbytek z válu, takže jsem měla slevu. 

Obě látky mě vyšly asi na 250 Kč, takže skoro zadarmo, plánuju z fialkové letní vzdušné jednoduché kalhoty a z žíhané nějaký  top, asi s rozparky na boku, něco úplně jednoduchého, látka je sama o sobě výrazná a nepotřebuje překomplikovat střihem. Je opět výborně kombinovatelná, v podstatě se všemi barvami, které obsahuje, jen je trochu průsvitná, holt šifon, ale v létě to snad nebude vadit a úplně průsvitná není.




no není to nádhera, jak to jde k sobě?


4 komentáře:

  1. Krásné látky. Úplně závidím. Hned bych šila. Z toho barevného bych si já ušila můj nyní nejoblíbenější střih: http://elegant40.blogspot.cz/2013/05/letni-barevna-halenka-se-zebrim-potiskem.html
    Je to hned a je to parádní do horka a je možné to případně podšít lehounkým materiálem je v oblasti prsou jako to mám u stejného střihu
    http://elegant40.blogspot.cz/2013/07/smaragdove-saty.html
    (nemusím vůbec podprsenku ;-) pšššt

    OdpovědětVymazat
  2. Bude to nějaký podobně jednoduchý top, na šití musím mít náladu, nesmím chodit do obchodu s látkami, hned mám živé asociace, budu si asi muset pořídit nafukovací skříň...ty smaragdové šaty jsou ovšem úžasné včetně střihu i barvy.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, ty látky vapadají jako by byly stvořené jedna pro druhou. Jseš talent, takhle je na různých místech vyhledat a dát dohromady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nešlo nevidět, tu souhru barev, kalhoty už jsou hotovy, halenka nebo spíš top je ve stádiu rozpracovanosti.

      Vymazat