Štítky

pondělí 7. října 2013

Barcelona ..druhý den odpoledne Park Güell


Park Güell

Když jsem v klidu dojela do hotelu, byla jsem celkem utahaná a ještě mě bolely záda, tak jsem si udělala kafe a dala sprchu. To mi celkem pomohlo a řekla jsem si, že přece nebudu sedět v na pokoji....takže jsem se vydala směr Parc Güell a to pěšky, od naší průvodkyně jsem už věděla, který směr to je a že je to pěšky celkem daleko. Původně  jsem měla v úmyslu poptat se místních na autobus, kterým bych tam dojela a taky jsem se ptala...nakonec jsem se ale rozhodla, že půjdu přece jen pěšky, prozkoumám okolí a uvidí se...


barcelonské metro



restaurace u hotelu....


A  to už se vydávám na cestu.....věděla jsem, že se musím vydat směrem nalevo


a tak jsem v pohodovém tempu pomalu šla a sem tam se zeptala na cestu, samozřejmě španělsky






..už jsem byla dost daleko od hotelu a říkala jsem si , že  kdo ví,  jak trefím zpátky, jelikož jsem si nevzala ani žádný záchytný bod a barcelonské uličky si byly dost podobné ,....ale pak jsem si řekla, že to nějak půjde

tohle jsem unosila nejvíc, široké kalhoty MS, tílko a sandály z Nextu, které se opět velmi osvědčily, nebylo mi horko a bylo to pohodlné



..občas jsem  narazila na navigační cedule, což mě ujistilo v tom, že alespoň směr je správný


.....HA, opravdu jdu dobře


touto ulicí nahoru a pořád do kopce a do kopce

modrá věžička v popředí je už  Park Güell, jeho spodní vchod



                    A jsem tam, hurá!

Park Güell
tento park navrhl Antonio Gaudí pro hraběte Güella, který se stal jeho příznivcem, mecenášem, podporoval Gaudího a zároveň mu ale dopřál tvůrčí svobodu.

K tomu není jinak co dodat, fotky myslím mluví samy za sebe





...na můj vkus příliš mnoho turistů






.........jako v pohádkové říši








poněkud přelidněno



 
....úžasná sloupová síň s mozaikami na stropě



















.......shora z mozaikových lavic byly nádherné výhledy na celou Barcelonu, jen byl docela problém najít místo, kde by nebylo přeplněno


.....nádhera, že?


































.........tak a pomalu domů.........teda směr hotel



Je to zvláštní, ale zpátky do hotelu jsem trefila úplně bez problémů, nemusela jsem se ptát na cestu...prostě jsem to nějak našla......což mě potěšilo

4 komentáře:

  1. Teda lidí jako psů, ale Park Güell je kouzelný. Je libo perníček Mařenko ?
    Venkovní kavárny, pohoda, slunce... Léto vrať se...

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné fotky - všechny. Trošku mi na nich chybíš, tak alespoň ta jedna, kde ti to sluší.

    OdpovědětVymazat