Štítky

čtvrtek 24. října 2013

Barcelona ..last day

......tak a nastal poslední den, den odjezdu..měli jsme sraz před hotelem o půl 12, takže byl ještě čas využít dopolední hodiny k menší procházce po okolí.
Po snídani a sbalení kufru jsem se vydala jen tak namátkou po okolních ulicích a uličkách s fotoaparátem






nabídka pečiva



..taky by se mi líbilo, mít palmy a yuccy na balkoně celoročně


malý supermarket u hotelu


..a naše společné foto s holkama, už čekáme na příjezd autobusu, který s námi zamíří na letiště

..tak už jedeme na letiště

letiště Barcelona..je obrovské





..čekáme na odbavení




..už odbaveni




A je po dovolené, byla sice krátká, ale úžasně jsem si ji užila.....slibuji si, že příští rok si vyrazím opět do nějaké španělsky mluvící země, prostě se tam cítím dobře a rozhodně nejmémě na týden...spíš déle.
Barcelonu doporučuji navštívit všem, nejen milovníkům Španělska

2 komentáře:

  1. To věřím, že to byla úžasná dovolená. Podle fotek bych to tak odhadovala.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti máš dobrý odhad, tak svobodně a pohodově už jsem se dlouho necítila, samozřejmě mě taky dost potěšilo, že jsem to vše zvládla sama a vyšlo to na jedničku....byl to takový malý trénink na příští rok

    OdpovědětVymazat