Štítky

neděle 27. října 2013

Desigual


..DESIGUAL ..španělská značka, která se vyznačuje nápadnou barevností až někdy by se dalo říct, že je poněkud kýčovitá...dají se ovšem najít zajímavé kousky..jako tento kabát. Objevila jsem jej náhodou jako obrázek v jedné diskuzi a hned se mi zalíbil...byl ale problém jej na netu sehnat, protože byl dávno vyprodaný....nebo eshop neposílal do čr......po delší době se mi ale podařilo ho najít na ebay a když jsem zjistila, že prodejce má moji velikost a posílá do čr..bylo vymalováno







kožené kalhoty jsou z  Kary Trutnov, halenku jsem koupila v Praze



....co vy a značka Desigual...líbí.... nelíbí...?



jedna z mých oblíbených vůní
Black Orchid  Tom Ford
zdroj: arome
Složení
černý lanýž, ylang-ylang, bergamot, šumivé citrusy, černý rybíz, jasmín, černá orchidej Tom Ford, ovocný akord, lotosové dřevo, pačuli, kadidlo, vetiver, vanilka, balzám, santal
..vůně je velmi sytá, teplá, dekadentní a smyslná, spíš jako temný likér, vůbec všechny parfémy TF jsou dost specifické a nezaměnitelné, řekla bych že musí člověku sednout a musí se umět nosit...výdrž je jako u ostatních vůní TF  naprosto famózní











2 komentáře:

  1. Moc Ti to sluší, jsem ráda, že jsem objevila ( teprve 2.) blog na 40 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za hezký komentář, asi nás moc není nad 40..a to je škoda

      Vymazat