Štítky

sobota 1. června 2013

Můj birmí kocourek MONDÍK


My birman cat Edmond








 Jmenuji se Edmod, říká se mi Mondík a jsem kocour. Jsem birma, jsem kastrovaný.............a jsem miláček, to je zcela jasné od prvního pohledu 












Birma je polodlouhosrstá středně velká kočka. Birmy jsou svou povahou i vzhledem výjimečné. Wikipegie uvádí, že  pochází ze severní Barmy, kde byly chovány jako chrámové kočky. Někdy je toto plemeno  označováno jako svatá birma. První birmy se do Evropy dostaly někdy kolem roku 1920.


Více info o birmách zde

Povahou jsou velice společenské, inteligentní, přátelské  a přizpůsobivé. Ke "svému člověku" velice přilnou a těžko snášejí samotu. 




.....takto jsem vypadal jako malé kotě ještě u  chovatelky






To jsem já už u své paničky


To jsem já dnes













Relax





Žádné komentáře:

Okomentovat