Štítky

pondělí 24. června 2013

My new camera


Nový fotoaparát

Tak jsem už nějakou dobu zvažovala koupi nového foťáku, fotila jsem malým kompaktem BenQ, ale nejak mi nestačí. Pročetla jsem spousty recenzí a nechala si radit od prodavačů a zase četla, až jsem z těch pixelů málem zblbla. Nicméně jsem se nakonec rozhodla pro Olympus E-PL3  a to v barvě bílé. Po brouzdání na heureka.cz jsem ho našla v akcii na mall.cz i s externím bleskem a včera jej objednala....počítám, že zítra ho doručí a už se těším.






zdroj - www.aaron.cz









recenze i ukázky fotek zde na digineff


Čím fotíte vy? Pokud to tedy někdo čte  

2 komentáře:

  1. Já měla taky olympus, ale už mi "zničeho nic" přestal fungovat -,- teď je to klasický mobil ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Já vybírala mezi Nikonem, Canonem a Olympusem, Olympus mi byl doporučen, tak uvidím. Dnes ho DPD doručila, takže zbývá už se jen naučit s ním pracovat.

    OdpovědětVymazat