Štítky

sobota 29. června 2013

New in....... silver and white shoes











Kolik potřebuje žena bot? Vždy ještě jedny.....nebo dvoje.....další  číslo si můžete libovolně dosadit.



tyhle stříbrné sandály jsem koupila v Nextu



Potřebovala jsem nutně nějaké pěkné letní pohodlné sandály, ve kterých můžu chodit celý den, tudíž mimořádně s malým podpatkem nebo v tomto případě klínkem, občas se podívám na stránky Nextu a tyhle sandály mi hned padly do oka, objednala jsem ve velikosti7 ( mimo jsem brala ještě peplum top a kalhoty - to už bylo v jednom postu). Po jejich vyzkoušení jsem zjistila, že jsou zřejmě na vysoký nárt, jelikož mají na vnitřní straně našité gumky - šipky na obrázku( na webových fotkám to moc vidět není) a byly právě přes nárt hodně volné, jelikož se mi ale hodně líbily a jinak jsou velice pohodlné. nechtěla jsem je vracet a zašla jsem se  zeptat k ševci, ke kterému chodím nechat spravovat boty, jestli by bylo možné to v tom místě rozpárat a gumky trochu zkrátit......, šev rozpáral, gumky zkrátil, zalepil a znova přišil a boty jsou nyní úplně přesně na nohu, kousek gumky tam zůstal, ale to je stejně potřebné, aby se daly boty natáhnout, nicméně už nejsou volné  neplandají na noze......takže tyhle boty doporučuji těm, co mají vysoký nárt nebo si je taky nechají trochu upravit
na fotu je vidět místo, kde je to už upraveno











Bílé lodičky jsem koupila na asosu zde , ačkoliv mám obvykle v britském číslování 7, tentokrát jsem vzala o číslo větší kvůli tomu, že boty mají hodně kulatou špičku a mám zkušenost, že mě to může tlačit a učinila jsem dobře, jsou akorát a nižší a širší podpatek zaručuje celodenní chůzi i po "oblíbených" kočičích hlavách (mimochodem bych za ně vřaždila)




tady je dobře viditelná ta kulatá špička u bílých lodiček

samozřejmě se Mondík vždy začne motat kolem focení, takže jsem ho trochu zneužila jako podstavec pro sandály z Nextu


Kde kupujete boty online? Nakupujete taky na asosu a Nextu?




Žádné komentáře:

Okomentovat