Štítky

sobota 15. června 2013

MY first DIY shoes


My first DIY -  shoes
Tak jako mnoho uživatelek internetu podlehla jsem vidině levné obuvi  a nakoupila v e-shopu  everything5pounds.com  čili vše za 5 liber. Tento britský e-shop jsem už zmínila v postu shopping online, dá se tam skutečně pořídit vše za 5 liber, ovšem mě zajímaly jen boty. Nuže..... učinila jsem před časem nákup a to celkem 3 kusy, dvoje lodičky a jedny baleríny, přičemž lodičky jsou jeden typ, ale ve dvou barvách.  Boty přišly celkem brzy a kupodivu k lodičkám byly přiloženy náhradní podpatky, což rozhodně není pravidlem, problém u mě nastal v okamžiku, kdy jsem zjistila, že mě tlačí jen levá bota ve špičce a to u obou lodiček......jelikož jsem neměla v úmyslu je vracet, musela jsem to nějak uspokojivě vyřešit. Takže jsem řezákem uřezala špičky, nalepila proužky kůže, nedostatky zamaskovala nabarvením modrou a červenou barvou Neopaque a nalepila stříbrné ploché kroužky. Tyto kroužky jsou vlastně z galanterie, kde jsem jekoupila jen tak, protože mě zaujaly a původně jsem je mínila použít na nějaké dotvoření úplně jiného oděvu. Tyto původní pásky jsem malýma nůžkama rozstříhala a získala tak větší ploché koružky a boční řadu malých. Na modré boty jsem použila větší jednotlivě a na červené menší a to vcelku v řadě.

To jsou ony lodičky v barvě modré a červené

http://www.everything5pounds.com/thick-heel-velour-court-shoes-p-12980.html

a zde baleríny v barvě khaki

http://www.everything5pounds.com/golden-sharp-faux-leather-flats-p-12448.html


Postup a výsledek












původní s celou špicí





galanterní materiál, pásek už je rozstřižený



již uřezaná část a není cesty zpět




nalepený proužek kůže
výsledek není oslnivý, ale nositelný








6 komentářů:

  1. Tak to je bomba! To je naprosto skvělé! Více takových DIY. Já to snad zkusím u bot, které mne tlačí na jednom prstu. Máš nafocený podrobnější postup? Moc by mne zajímalo začištění té látky. Děkuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Postup víc nafocen boužel nemám, v podstatě to byla taková "z nouze ctnost", jelikož se mi je nechtělo posílat zpět, musela jsem to nějak vyřešit. Není to látka, je to napodobenina semiše, nepáře se to, to začištění není nic extra, uvažovala jsem ještě o něčem právě na ten výřez, aby to zakrylo malé nerovnosti, ale kdybych tam chtěla přilepit ten stejný galanterní proužek, nevím, co by to udělalo při chůzi, on není vůbec poddajný a přece jen se ta část při chůzi hýbe. Je to jen uřezáno a zabarveno....ale možná ještě na něco přijdu, nějakou stužku třeba.

      Vymazat
    2. Nic bych s tím nedělala, naopak vypadá to dobře, proto mne zajímalo, jak jsi si poradila kromě barvy. Fakt super. Ovšem to bude u mne nyní několikanásobny pětilibrový průvan za boty. Jen ještě musím prozkoumat velikosti. Víš, jaké tam mají? Tabulku jsem nenašla. Jak mohu sledovat tvůj blog? Díky.

      Vymazat
    3. Tak mám 7 úžasných párů, jeden osmý je mi malý, ale nelze s ním nic dělat. Postupně budou na blogu. Moc děkuji!!!

      Vymazat
    4. No vida, jsem zvědavá které

      Vymazat
  2. Co se týče velikostí, je to britské číslování, odpovídá zhruba velikost 7UK = 40EU, 8UK = 41EU, ale je třeba číst poznámky - Reviews kupujících, některé jsou třeba na užší chodidlo, velikost je menší než číslování atd, no je to vždy určitý risk, ale zase za ty peníze. Co se týče sledování blogu, musím na to nejdříve přijít...ač ne počítačový začátečník, blogový ano. Já na to přijdu a děkuji. Ta stránka už je celkem známá a boty jsou často ve frekventovaných velikostech vyprodány, je to třeba sledovat.

    OdpovědětVymazat